Általános Szerződési Feltételek

  1. BEVEZETÉS

1.1 Jelen Általános Szerződési Feltételekben (a továbbiakban: ÁSZF) foglalt feltételek és rendelkezések a

 

Optimum Magyarország Zártkörűen Működő Részvénytársaság

Székhely és központi ügyintézési hely: 7400 Kaposvár, Ond vezér u. 1

Cégjegyzékszám: 14-10-300311

Adószám: 25432949-1-14

Web: www.forrascenter.hu

Telefon: +36308157722

Képviseli: Pilisi János vezérigazgató,

mint Szolgáltató (a továbbiakban: ForrásCenter.hu) a www.forrascenter.hu weboldalán elérhető szolgáltatásaira terjednek ki.

Kérjük gondosan olvassa el az  Általános Szerződési Feltételeinket, hiszen Ön rendelése leadásával elfogadja Cégünk Általános szerződési feltételeit!

 

1.1. Jelen ÁSZF célja, hogy összefoglalóan rögzítse a www.forrascenter.hu weboldal használatának és a ForrásCenter által nyújtott szolgáltatások igénybevételének feltételeit, továbbá a ForrásCenter, valamint a felhasználók jogait és kötelezettségeit.

 

1.2. Jelen ÁSZF tárgyi hatálya kiterjed tehát a Weboldalon keresztül elérhető, illetve hozzáférhető szolgáltatások (a továbbiakban: Szolgáltatások/Szolgáltatás) igénybevételére, valamint az azzal összefüggő lényeges feltételekre.

1.3. Jelen ÁSZF személyi hatálya kiterjed valamennyi, a Weboldalt látogató és a ForrásCenter által nyújtott bármely Szolgáltatást igénybe vevő Felhasználóra (a továbbiakban: Felhasználó). A Felhasználók a Weboldalon történő regisztráció során, illetve az egyes szolgáltatások megigénylése során kötelesek elfogadni jelen ÁSZF rendelkezéseit és kötelezettséget vállalni az ÁSZF betartására.

1.4. Jelen ÁSZF időbeli hatálya kiterjed az ÁSZF elfogadásától, a Szolgáltatásokra vonatkozó Előfizetői Szerződés megszűnéséig, illetve a regisztráció törlésééig.

 

 

  1. FOGALMAK

2.1. A jelen ÁSZF-ben használt kifejezések az alábbi jelentéssel rendelkeznek:

 

Adatkezelési Tájékoztató: a Szolgáltató Weboldalon elérhető adatkezelési tájékoztatóját jelenti;

 

ÁSZF: a jelen általános szerződési feltételeket jelenti;

 

ForrásCenter: a Bevezetésben meghatározott jogi személyt jelenti, az Optimum Magyarország Zrt. márkaneveként a Weboldal üzemeltetője és a szolgáltató;

 

Szolgáltatások: a ForrásCenter által kínált és a Felhasználók, valamint az Ügyfelek által választható – akár ingyenes, akár díj ellenében nyújtott – szolgáltatáscsomagokat jelenti, azzal, hogy az egyes szolgáltatáscsomag tartalma egymástól eltérhet;

 

Előfizetői Díj: az Előfizetői Szolgáltatás ellenértékeként fizetendő díjat jelenti;

 

Előfizetői Szerződés: a ForrásCenter és az Ügyfél között létrejött előfizetői szerződést jelenti, amely nem fizikai formában, hanem tartalmilag, a honlapon történő regisztráció során megadott adatok és ennek során tett nyilatkozatok, az ÁSZF, valamint a szolgáltatások igénybevételére vonatkozóan elérhető valamennyi további tájékoztató és feltétel – elektronikus úton való elfogadása – útján jön létre. Minden új regisztráció új Előfizetői Szerződést keletkeztet,

 

Felhasználó: azt a Weboldalon regisztrált Felhasználót jelenti, aki a Weboldalon keresztül a Szolgáltatásokat használja.

 

Felhasználói Jogosultság: az egyes Felhasználókat a Szolgáltatások igénybevétele során megillető jogosultságokat jelenti;

 

Fiók: a Felhasználók által a Weboldalon történő regisztrációval létrehozott felhasználói fiókot jelenti;

 

Fiók Tulajdonos: az adott Ügyfél vonatkozásában az Ügyfelet a Weboldalon regisztráló Felhasználót jelenti, azzal, hogy a Fiók Tulajdonos személye a későbbiek során változhat, de egy Ügyfélnek egy időpontban kizárólag egy Fiók Tulajdonosa lehet;

 

PTK. a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvényt jelenti;

 

Regisztráció: a Felhasználók Weboldalon történő regisztrációját jelenti;

Ügyfél: azt a jogi személyt vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaságot, egyéb jogi személyt, illetve egyéni vállalkozót jelenti, aki a Regisztrációt követően a Szolgáltatásokat igénybe veszi.

Weboldal: a www.ForrásCenter.hu weboldalt jelenti

 

  1. A FORRÁSCENTER ÁLTAL NYÚJTOTT SZOLGÁLTATÁSOK KÖZÖS SZABÁLYAI

3.1 REGISZTRÁCIÓ ÉS A SZOLGÁLTATÁSOK IGÉNYBEVÉTELÉNEK FELTÉTELEI

 

A ForrásCenter a https://forráscenter.hu/funkciok linken, valamint a Kézikönyvben elérhető szolgáltatások igénybevételét teszi lehetővé a Weboldalon keresztül, azzal, hogy többféle Előfizetői Szolgáltatáscsomag kínálata esetén azok tartalma egymástól eltérő lehet. Az egyes Előfizetői Szolgáltatáscsomagok tartalmáról és különböző funkcióiról, működéséről a Weboldal, illetőleg a Weboldalon elérhető „Regisztráció” című menüpont nyújt részletes tájékoztatást.

 

A ForrásCenter jogosult bármely Felhasználó, illetve Ügyfél bejelentkezési lehetőségét, illetve bármely Szolgáltatáshoz történő hozzáférését felfüggeszteni, ha alappal feltételezi, hogy a Szolgáltatás igénybevételére az adott Felhasználó, illetve Ügyfél által nem jogszerűen kerül sor, ideértve, különösen, a jelen ÁSZF megsértését.

 

A ForrásCenter fenntartja a jogot arra, hogy úgynevezett “Támogatói Programok” keretében bizonyos vállalkozási körök, csoportok számára az Előfizetői Szolgáltatáscsomagoktól eltérő, azoktól kedvezőbb, vagy más összetételű Szolgáltatáscsomagokat biztosítson, ajánlatokat tegyen közzé, szolgáltatási- feltételeket alakítson ki.

 

3.1.1 Regisztráció

 

A Szolgáltatásoknak a Weboldalon keresztül történő igénybevételéhez valamennyi Felhasználó részéről Regisztráció szükséges, amely alól kivétel, ha valamely Szolgáltatást a ForrásCenter regisztráció nélkül is elérhetővé teszi a Weboldalra látogatók részére. A sikeres Regisztrációhoz és a Szolgáltatások igénybevételéhez a Felhasználónak saját valós e-mail címmel és internet hozzáféréssel kell rendelkeznie.

 

A Regisztrációk közül megkülönböztetünk Elsődleges Regisztrációt, amely a Fiók létrehozását jelenti, Prémium regisztrációt, ami a szolgáltatási díj befizetése után, a Szolgáltatás igénybevétele céljából jön létre.

 

A Regisztráció során a Felhasználó által a ForrásCenter rendelkezésére bocsátott adatok hitelességéért és valódiságáért az adott Felhasználó tartozik felelősséggel.

 

A Regisztráció során megadott e-mail címre a ForrásCenter a regisztrációt követően elküld egy automatikus üzenetet, melyben a Felhasználó számára felajánlja a Prémium tagságot.

 

A Regisztráció során a Felhasználó a vonatkozó check-box kipipálásával nyilatkozni köteles jelen ÁSZF, valamint a ForrásCenter Adatkezelési Tájékoztatójának az elfogadásáról, továbbá az Adatkezelési Tájékoztató szerinti adatkezelés hozzájárulás megadásáról. A Regisztráció során a Felhasználó feliratkozhat a ForrásCenter hírlevél szolgáltatására, amely nem kötelező a regisztráció szempontjából.

 

3.1.2 Regisztráció törlése

 

A ForrásCenter jogosult és köteles azoknak a Felhasználóknak a Regisztrációját törölni, akikről hitelt érdemlően bebizonyosodik, hogy kellő felhatalmazás és képviseleti jogosultság nélkül regisztráltak Ügyfelet, illetve kellő felhatalmazás és képviseleti jogosultság nélkül kötöttek vagy kötnének az Ügyfél nevében és képviseletében Előfizetői Szerződést.

A ForrásCenter nem köteles a Regisztráció fenti esetekben történő törléséről előzetes tájékoztatást küldeni az érintett Felhasználó részére, továbbá nem felelős a Regisztráció törlésének elmaradásáért. A jogosulatlan regisztrációról a Felhasználó e-mailben kap értesítést, amelynek megküldésétől számított 15 (tizenöt) napon belül köteles a regisztrációra való jogosultságát hitelt érdemlően igazolni.

Ha a Felhasználó a jogosultságát határidőben és hitelt érdemlően igazolja, úgy a Regisztráció visszaállításra kerül, ellenkező esetben végérvényesen törlésre kerül a ForrásCenter rendszeréből.

 

3.1.3 A szolgáltatások igénybevételének feltételei

 

A Szolgáltatások a Felhasználó általi használatának, illetve az Ügyfél általi igénybevételének feltétele, hogy:

 

  1. a) a Felhasználó regisztráljon a Weboldalon;

 

  1. b) a Felhasználó elfogadja az ÁSZF-et, annak módosításait, valamint az Adatkezelési Tájékoztató rendelkezéseit és hozzájáruljon az adatkezeléshez;

 

  1. c) a Felhasználó biztosítsa a Szolgáltatás igénybevételéhez szükséges technikai feltételeket.
  2. d) Felhasználó egyenlítse ki a Prémium tagság díját.

 

A fenti felsorolásban szereplő feltételek bármelyikének hiányában a Szolgáltatások nem, vagy csak részlegesen vehetők igénybe.

 

3.2 SZOLGÁLTATÁSCSOMAGOK ÉS DÍJAK

 

3.2.1 Előfizetői szolgáltatáscsomagok

 

Előfizetői Szerződés érvényes megkötése esetén az Előfizetői Szerződést megkötő Ügyfélhez tartozó Felhasználók az Előfizetői Szerződéshez tartozó Előfizetői Szolgáltatáscsomagban foglalt Szolgáltatások igénybevételére lesznek jogosultak.

 

Az Ügyfél az Előfizetői Szerződés megkötésekor jogosult kiválasztani az általa igénybe venni kívánt Előfizetői Szolgáltatáscsomagot, illetve, ha kizárólag egyes szolgáltatásokat kíván igénybe venni, úgy a kívánt szolgáltatást. A ForrásCenter által biztosított többféle Előfizetői Szolgáltatáscsomag kínálata és azok tartalma és díjszabása egymástól eltérő lehet. Az egyes Előfizetői Szolgáltatáscsomagok tartalmát, és az egyes Szolgáltatásokat a ForrásCenter a Weboldalon az „Megrendelés” menüben teszi közzé.

 

3.2.2 Előfizetői díj

 

Az egyes Előfizetői Szolgáltatáscsomagok és egyes Szolgáltatások Díját a ForrásCenter a Weboldalon teszi közzé.

 

A ForrásCenter fenntartja magának a jogot az Előfizetői Díjak egyoldalú módosítására. Az Előfizetői Díjak módosítása nem érinti a díjváltozás előtt már megfizetett Szolgáltatásokat, az Előfizetői Díjak módosítása kizárólag a díjváltozást követően esedékessé váló Előfizetői Díjakra vonatkozik.

 

3.2.3 Előfizetői díj megfizetése

 

Az Előfizetői Díj Ügyfél általi megfizetése az adott Előfizetői Időszakban előre esedékes. A Felhasználóknak az Előfizető Szolgáltatáscsomagok megrendelésekor lehetőségük van kiválasztani, hogy az Előfizetői Díjakat 1 éves, 2 éves vagy 3 éves időtartamra kívánják megrendelni.

 

Az Előfizetői Díjak megfizetésének módja az alábbi:

 

A ForrásCenter által kiállított díjbekérő ellenében, utólagos banki átutalással történő fizetés

Amennyiben a Felhasználó utólagos banki átutalással kíván fizetni, úgy a ForrásCenter saját rendszerén keresztül díjbekérőt állít ki az Ügyfél részére, majd megküldi azt a Felhasználó által a Regisztrációkor megadott e-mail címre. Az Ügyfél a ForrásCenter által megküldött díjbekérő ellenében, a díjbekérőn feltüntetett határidőben köteles az Előfizetői Díjat megfizetni.

Az Előfizetői Díj megfizetése után az Előfizetői Díjról a ForrásCenter rendszeren belül elektronikus számlát állít ki, amelyet ForrásCenter a számla kiállításának napján az Ügyfél regisztrált e-mail címére megküld. A számla kiállításáról és megküldéséről a Felhasználó értesítést kap. A ForrásCenter által kiállított számlának a Felhasználó, illetőleg az Ügyfél részére történő megküldése a számla Ügyfél általi kézhezvételének minősül.

 

3.2.4 Előfizetői díj késedelmes megfizetésének jogkövetkezményei

 

Ha az Ügyfél az Előfizetői Díj megfizetésével késedelembe esik, úgy a ForrásCenter jogosult a Szolgáltatások igénybevételét korlátozni vagy felfüggeszteni oly módon, hogy a Felhasználói Fiókhoz kapcsolódó szolgáltatások nem lesznek elérhetők az Ügyfél részére.

 

3.3 ELŐFIZETÉSI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE ÉS MÓDOSÍTÁSA

3.3.2. Az Előfizetői Szerződés mindenben megfelel a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozó hatályos törvényi előírásoknak. Az Előfizetői Szerződés online módon jön létre és kerül elfogadásra, azaz nem kerül kinyomtatott okiratként aláírásra.

 

3.3.3. A ForrásCenter a mindenkor igénybe vehető Előfizetői Szolgáltatáscsomagokat és az aktuális Előfizetői Díjakat a Weboldalon teszi elérhetővé. Ezek az adatok a szerződéskötést megelőzően is bárki számára elérhető, nyilvános adatok.

 

3.3.4. Az Előfizetői Szerződés létrejöttét követően és annak teljes időtartama alatt, valamint az Előfizetői Szerződés megszűnését követő 5 (öt) évig az Ügyfelek és a Felhasználók számára az ÁSZF letölthető, valamint nyomtatható formában is rendelkezésre áll. Az Ügyfél kijelenti, hogy ezzel a Szolgáltató a tájékoztatási kötelezettségének eleget tett és az Ügyfél számára hozzáférhetővé tette, tartós adathordozón rendelkezésre bocsátotta az Előfizetői Szerződés összes adatát a távollevők között kötött szerződésekre vonatkozó hatályos jogszabályi előírásoknak megfelelően.

 

  1. A FORRÁSCENTER ÁLTAL NYÚJTOTT SZOLGÁLTATÁSOK

Az egyes szolgáltatások tartalma, továbbá az aktuális díjszabása a következő linken érhető el: https://ForrásCenter.com/

 

A szolgáltatásra történő előfizetés átutalással történhet.

 

Átutalás esetén az előfizetés kezdőnapja az a nap, amikor a ForrásCenter bankszámlaszámán az előfizetés díja hiánytalanul jóváírásra került. A megállapított előfizetési idő -díjcsomag függvényében- 365 naptári napig, 730 napig, 1095 napig érvényesés a 365., 730., 1095.naptári napon éjfélkor szűnik meg.

Az előre fizetett szolgáltatások esetében az online felületen történő igénybejelentéssel, továbbá a weboldalon meghatározott díjaknak Felhasználó általi megfizetésével az Előfizetői Szerződés létrejön.

 

Igénybejelentés

 

A szolgáltatások megrendelésére irányuló igénybejelentést a ForrásCenter internetes honlapján keresztül, az erre a célra létrehozott aloldalon található űrlap kitöltésével, az ÁSZF kifejezett elfogadásával, valamint az adatvédelmi tájékoztatást tartalmazó dokumentum elfogadó nyilatkozattal lehet megtenni. Az online kötött Szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül.

 

A Szolgáltatások igénybevételének személyi feltételei és korlátai

 

A ForrásCenter által nyújtott Szolgáltatások a nyilvánosság számára hozzáférhető, vagyis azt a lentebb meghatározottak kivételével, bármely, a Weboldalon regisztrált természetes személy, jogi személy, illetve jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaság vagy más szervezet igénybe veheti, a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételek szerint.

 

A ForrásCenter kiskorú (18. életévét be nem töltött) vagy korlátozottan cselekvőképes természetes személlyel nem köt Szerződést.

 

A Felhasználó a ForrásCenter hozzájárulása nélkül nem jogosult a jelen ÁSZF-ből eredően őt megillető jogokat részben vagy egészében harmadik személyre átruházni, illetve a szolgáltatást harmadik személy részére tovább értékesíteni.

 

A ForrásCenter jogosult a Szolgáltatások nyújtását korlátozni, abban az esetben, ha a Felhasználó azokat rendeltetésellenesen, jogszerűtlenül veszi igénybe a (pl.: adatok automatizált letöltése, illetve a ForrásCenter rendszerét aránytalanul megterhelő mértékű felhasználás).

 

A Felhasználó kijelenti, hogy pályázatfigyelési szolgáltatást nem végez, más pályázatfigyelési szolgáltatást végző vállalkozásnak a ForrásCenter adatait nem adja át. Amennyiben fenti nyilatkozat ellenére a Felhasználó üzleti célú pályázatfigyelést folytat, vagy más vállalkozáson keresztül a ForrásCenter információit publikálja, fiókja felfüggesztésre kerül.

 

 

 

 

4.3 PÁLYÁZATFIGYELÉS

 

4.3.1 A pályázatfigyelési szolgáltatás tartalma

 

A Pályázatfigyelési szolgáltatás keretén belül a ForrásCenter folyamatosan, a Felhasználó által megadott kritériumok alapján monitorozza a megjelent pályázati kiírásokat, és ha megjelenik a beállított kritériumrendszernek megfelelő pályázat, úgy azonnal értesítést küld a Felhasználó által megjelölt elektronikus értesítési címre.

 

A szolgáltatás a pályázatok figyelését és a módosításokról szóló értesítéseknek e-mailben történő megküldését tartalmazza, előre megfizetett éves díj ellenében. A figyelni kívánt pályázatok regisztrálását (akár nagy tömegben is) a Felhasználó végzi el.

 

A Felhasználónak lehetősége van bármikor újabb pályázatok figyelését regisztrálni, vagy a már figyelt pályázatok figyelését törölni. Minden figyelt pályázat változásairól szóló értesítéseket időrendi sorrendben, a figyelés pillanatától kezdődően a Felhasználó nyomon tudja követni a rendszer által küldött e-mail értesítőn keresztül.

 

A Pályázatfigyelési szolgáltatás keretein belül a ForrásCenter letölthető módon elérhetővé teszi a pályázati felhívást, a pályázati útmutatót és a csatlakozó mellékleteket, amennyiben azok elérhetőek.

 

A Szolgáltatás határidőben teljesítettnek minősül – azaz a ForrásCenter késedelme kizárt – amennyiben az előfizetés időtartama alatt a Felhasználót a beállított paraméterek szerinti kiírt pályázatokról – vagy azok módosulásáról – a ForrásCenter legfeljebb 10 munkanapon belül tájékoztatta.

 

Felhasználó elfogadja, hogy a ForrásCenter nem a teljes pályázati anyagot jeleníti meg, annak csak egy összefoglaló, figyelemfelkeltő kivonatát. A ForrásCenter link formájában elérést biztosít a pályázat kiírójának, hivatalos pályázati felhívásához.

 

A ForrásCenter pályázatírást nem végez, ügyfeleinek pályázatíró szolgáltatót ajánlhat, de a Felhasználó és az ajánlott vállalkozás között létrejövő szerződéssel, annak tartalmával, sikerességével kapcsolatban, semmilyen felelősséget nem vállal.

A ForrásCenter az ügyfél pályázatírási tevékenységével kapcsolatban semmilyen felelősséget nem vállal.

Az, hogy a ForrásCenter által publikált pályázatok valamelyikére a Felhasználó nyújt-e be pályázatot, ha igen milyen sikerrel a ForrásCenter kifejezetten nem vállal felelősséget.

A ForrásCenter nem vállal felelősséget az általa kiküldött e-mailek megérkezését illetően. Azok megsemmisülése, az e-mail szolgáltató által ’spam’ illetve ’promóció’ mappába kerülése, nem tartozik a ForrásCenter felelősségi körébe.

 

 

  1. ÜGYFÉL JOGAI ÉS KÖTELEZETTSÉGEI, SZAVATOSSÁGI NYILATKOZATOK

5.1 Díjfizetési kötelezettség

 

Az Ügyfél az általa választott Előfizetői Szolgáltatáscsomag, vagy az egyes szolgáltatásokhoz kapcsolódó díj megfizetésére köteles. Késedelmes fizetés esetén a ForrásCenter a Ptk. szerinti késedelmi kamat felszámítására jogosult.

 

5.2 Az adatok valódisága

 

Az Ügyfél, kijelenti és szavatolja, hogy az általa a Regisztráció és a Szolgáltatások igénybevétele során megadott adatok és információk a valóságnak megfelelnek, hitelesek és a megadásukra szabályszerűen került sor. A ForrásCenter fenntartja a jogot a fentiek ellenőrzésére.

 

5.3 Fiók biztonsága

 

A Felhasználók kötelesek minden tőlük tehetőt megtenni annak érdekében, hogy jogosulatlan személy ne használja a Fiókot

 

5.4 Jogszerű használat kötelezettsége

 

A Szolgáltatás kizárólag a hatályos jogszabályok keretei között, harmadik személyek, illetve a ForrásCenter jogainak sérelme nélkül, és a jelen ÁSZF betartása mellett használható. Amennyiben valamely Felhasználó a jelen ÁSZF rendelkezéseibe vagy jogszabályba ütközően, a ForrásCenter jó hírnevét sértő módon, vagy egyébként visszaélésszerűen használja a Szolgáltatásokat, a Szolgáltató jogosult megtenni a szükséges jogi lépéseket annak érdekében, hogy az adott Ügyfél, illetve Felhasználók felelősségre vonása megtörténjen, jogosult továbbá a Szolgáltatások igénybevételét egészben vagy részben korlátozni, illetve az adott Ügyfél vagy Felhasználók Regisztrációját törölni.

 

A jogszerű használat kötelezettségének megszegése súlyos szerződésszegésnek minősül.

 

5.5 Ügyfél által biztosítandó technikai feltételek

 

A ForrásCenter szolgáltatásainak igénybevételéhez az Ügyfélnek rendelkeznie kell megfelelő hardver és szoftver környezettel, amelyek a következők:

 

  1. a) Szélessávú internet kapcsolat;

 

  1. b) Internet böngésző futtatására alkalmas számítógép, mobil telefon, tablet;

 

  1. c) Internet böngésző (Google Chrome, Internet Explorer, Mozilla Firefox, Opera, Safari, Microsoft Edge böngészők legfrissebb verziója);

 

A ForrásCenter semmilyen felelősséget nem vállal a Szolgáltatás kimaradásból (tervezett és nem tervezett esetek alkalmával) adódóan felmerülő gazdasági és egyéb károkért. A megadott rendelkezésre állás kizárólag a Szolgáltatások rendszerszintű használatára vonatkozik.

 

Az Ügyfél elfogadja, hogy a ForrásCenter szükség esetén a hét bármely napján 24 óra és másnap hajnali 6 óra között előzetes bejelentés nélkül karbantartásokat végezhet, amelynek keretén belül részben vagy egészben nem elérhetőek a Szolgáltatások, vagy azok egy része. Ezen időszakok nem tartoznak a rendelkezésre állási időbe.

 

 

5.7 Jóhírnév védelme

 

Az Ügyfél és a Felhasználók kötelesek a ForrásCenter jóhírnévhez való jogát tiszteletben tartani és megőrizni. A ForrásCenter jóhírnévhez fűződő jogának a megsértése a jelen ÁSZF alapján súlyos szerződésszegésnek minősül.

 

  1. SZELLEMI TULAJDONHOZ FŰZŐDŐ JOGOK

6.1. A ForrásCenter kizárólagos szellemi tulajdonát képezi a Weboldallal kapcsolatban a ForrásCenter által létrehozott valamennyi szellemi alkotás (szoftver, adatbázis, védjegy, know-how, stb.) és a Weboldalon található valamennyi tartalom, amelyre tekintettel a ForrásCenter fenntart valamennyi jogot.

 

6.2. A ForrásCenter szellemi tulajdonhoz fűződő bármely jogának a megsértése a jelen ÁSZF szempontjából súlyos szerződésszegésnek minősül.

 

  1. ELŐFIZETŐI SZERZŐDÉS MEGSZŰNÉSE, MEGSZÜNTETÉSE, A FIÓK TÖRLÉSE

Az Előfizetői Szerződés határozatlan időre jön létre.

 

Az Előfizetői Szerződést, valamint a Regisztrációt az Felhasználó jogosult megszüntetni, akképpen, hogy törli Fiókját a ForrásCenter rendszeréből.

 

Az Előfizetői Szerződést, valamint a Szolgáltatások nyújtását a ForrásCenter jogosult indokolás nélkül, 30 (harminc) naptári napos felmondási idővel egyoldalúan megszüntetni (rendes felmondás)

 

A Felhasználó jogosult Előfizetői Szolgáltatáscsomagot vonatkozó előfizetését lemondani, és a Felhasználói Fiókot megszüntetni, vagy annak megszüntetését kérni, amely esetben az Előfizetői Szerződés a Felhasználói Fiók törlésével megszűnik. A felmondással érintett utolsó Felhasználói Időszakra megfizetett Felhasználói Díj ugyanakkor a felmondás esetén sem kerül időarányosan visszatérítésre, amely körülményt az Ügyfél tudomásul vesz.

 

7.1 Az Előfizetői Szerződés automatikusan megszűnik:

 

  1. a) bármelyik Fél jogutód nélküli megszűnésével;

 

  1. b) a rendes vagy rendkívüli felmondás;

 

 

7.2. Az Előfizetői Szerződést mind az Ügyfél, mind a ForrásCenter jogosult azonnali hatállyal, indokolással ellátott felmondással megszüntetni, amennyiben a másik fél valamely lényeges kötelezettségét súlyos mértékben vagy ismételten megszegi és a szerződésszegő magatartással a másik fél írásbeli felhívására, az abban megjelölt póthatáridőn belül sem hagy fel (rendkívüli felmondás)

 

7.3. Az Előfizetői Szerződés megszűnése a ForrásCenter Ügyféllel szembeni valamennyi követelését lejárttá teszi.

 

7.4. Az Előfizetői Szerződés megszűnése, valamint a Fiók törlése esetén a ForrásCenter rendszerében tárolt adatok törlésre, vagy archiválásra, a teljes Fiók pedig törlésre kerül Az Előfizetői Szerződés megszűnése és a Fiók törlése esetén hatályban maradnak a Felek azon jogai és kötelezettségei, amelyek a Feleknek az Előfizetői Díj megfizetésével, a szellemi alkotásokkal, a jogvitákkal, titoktartással, vis maiorral, illetve az Értesítésekkel kapcsolatos jogaira és kötelezettségeire vonatkoznak.

 

7.5. Elszámolás az Előfizetői díjakkal:

Amennyiben az Előfizetői Szerződés az Előfizetési Időszak lejártát megelőzően bármely okból megszűnik, úgy a ForrásCenter az Előfizetési Díj időarányos összegének visszafizetésére nem köteles.

 

7.6. Elállás

 

Tekintettel arra, hogy a ForrásCenter Ügyfelei jogi személyek vagy jogi személyiséggel nem rendelkező gazdasági társaságok, egyéb jogi személyek, illetve egyéni vállalkozók, nem minősülnek a Ptk. 8:1. § (1) bekezdés 3. pontja alapján fogyasztónak, ennek megfelelően nem élhetnek a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. §-ában szabályozott indokolás nélküli elállási joggal.

 

Amennyiben az Ügyfél az egyes Szolgáltatások Előfizetői díját megfizette a ForrásCenter, azaz a szolgáltatást az adott időszak vonatkozásában megrendelte, úgy kizárólag a ForrásCenter szerződésszegése esetén élhet az elállási jogával. Szerződésszegésen kívüli okból elállásra nincs lehetőség, így a ForrásCenter a már megfizetett Előfizetői Díj visszafizetésére nem köteles.

 

  1. ADATVÉDELEM

A jelen ÁSZF-ben foglaltakhoz kapcsolódó adatkezelési és adatfeldolgozási szabályokat a ForrásCenter adatkezelési tájékoztatója tartalmazza, amely az alábbi linken érhető el: https://www.ForrásCenter.hu/adatkezelesi-tajekoztato

 

Az egyes szolgáltatások igénybevételének feltétele az ÁSZF elfogadása mellett az Adatvédelmi tájékoztató elfogadása. Az adatkezelési tájékoztató a Weboldalon folyamatosan elérhető, megismerhető és letölthető.

 

  1. KAPCSOLATTARTÁS, ÉRTESÍTÉSEK

9.1. A Felek az Előfizetői Szerződéssel kapcsolatban a másik fél felé tett nyilatkozataikat kizárólag írásban és magyar nyelven (tértivevényes levél, e-mail vagy futárral kézbesített levél útján) tehetik meg érvényesen és hatályosan.

 

9.2. Az Értesítéseket a Felek az alábbi elérhetőségekre jogosultak megküldeni a másik Fél részére:

 

A ForrásCenter részére e-mail formátumban: az ugyfelszolgalatkukacforrascenter.hu, vagy az infokukacomzrt.hu email címekre, levél formájában az Optimum Magyarország Zrt. 7400 Kaposvár, Ond vezér u. 1 postacímre lehetséges.

 

Az Ügyfél részére:

 

Név: az Ügyfél neve, cégneve, ahogy az a Regisztráció során megadásra került

 

Levelezési cím: az Ügyfél székhelye

 

E-mail cím: a Fiók Tulajdonos által a Regisztráció során megadott személyes e-mail címe

 

9.3. Az Értesítés az alábbiak szerint minősül közöltnek:

 

  1. a) az átvételi elismervény ellenében történő kézbesítés esetén a kézbesítés időpontjában, az átvétel megtagadása esetén annak időpontjában;

 

  1. b) a postai úton, könyvelt küldeményként történő kézbesítés esetén a kézbesítés időpontjában, az átvétel megtagadása esetén a megtagadás időpontjában, ha a kézbesítés bármely egyéb okból hiúsult meg (pl. az Értesítés „elköltözött”, „nem kereste” megjelöléssel érkezik vissza), úgy a kézbesítés megkísérlésének időpontját követő 5. (ötödik) munkanapon;

 

  1. c) az e-mailen történő továbbítás esetén az elektronikus levelezőrendszer által megjelölt sikeres elküldés időpontjában.

 

9.4. A Felek megállapodnak, hogy az Előfizetői Szerződés módosításával, illetve megszüntetésével kapcsolatban az Ügyfél törvényes képviselői is jogosultak nyilatkozatot tenni. Az Előfizetői Szerződés módosítása, illetve megszüntetése tárgyában e-mail útján küldött Értesítés kizárólag abban az esetben minősül írásbeli közlésmódnak, ha az tartalmazza az adott Ügyfél törvényes képviselőjének legalább fokozott biztonságú elektronikus aláírását.

 

  1. TITOKTARTÁS

10.1. Az Ügyfél és az egyes Felhasználók a Regisztrációval, illetve az Előfizetői Szerződés létrejöttével és annak részeként a jelen ÁSZF elfogadásával vállalják, hogy titokban tartanak, és nem használnak fel semmilyen, a Szolgáltatások igénybevétele során, azokkal összefüggésben megszerzett üzleti titkot. Üzleti titoknak minősül a ForrásCenterhez, illetve a ForrásCenter rendszerhez kapcsolódó minden nem közismert vagy nem könnyen hozzáférhető olyan tény, tájékoztatás, egyéb adat és az okból készült összeállítás (ideértve különösen, de nem kizárólag: az Előfizetői Szerződés és az ÁSZF tartalma, a Weboldal, illetve a Szolgáltatásokra vonatkozó információk, a ForrásCenter pénzügyi, gazdasági, üzleti, jogi üzletmenetére, gazdálkodására, fejlesztésére, terveire, értékesítési know-how-ra), amelynek jogosulatlan személyek által történő megszerzése, hasznosítása, másokkal való közlése vagy nyilvánosságra hozatala a ForrásCenter jogos pénzügyi, gazdasági vagy piaci érdekét sértené vagy veszélyeztetné.

 

10.2. A  Felhasználó tudomásul veszi, hogy a titoktartási kötelezettség időbeli korlátozás nélkül terheli őket. A titoktartási kötelezettségnek a megsértése a jelen ÁSZF alapján súlyos szerződésszegésnek minősül.

 

  1. FELELŐSSÉGVÁLLALÁS, FELELŐSSÉGKORLÁTOZÁS- ÉS KIZÁRÁS

 

11.1. A ForrásCenter az általa nyújtott Szolgáltatásokért kizárólag az adott Szolgáltatásra vonatkozó Előfizetői Szerződés, a jelen ÁSZF és a hatályos jogszabályok rendelkezései szerint felel.

 

11.2. A ForrásCenter nem vállal felelősséget a Weboldalon található külső hivatkozásokért és azok tartalmáért, valamint a Szolgáltatásokból származó adatok, információk további felhasználásáért.

 

11.3. A Szolgáltató minden tőle telhetőt elkövet a Weboldal, és a Weboldalon igénybe vehető Szolgáltatások folyamatos elérhetősége érdekében, azonban nem tudja garantálni annak folyamatos működését és a Szolgáltatás folyamatosságát. A ForrásCenter nem vállal felelősséget az olyan közvetlen, vagy közvetett károkért, amelyeket a ForrásCentertől független technikai leállás, szünet, vagy harmadik személyek által elhelyezett romboló alkalmazások vagy programok (például: vírusok, férgek, makrók vagy hacker tevékenységek) okoznak. A ForrásCenter a biztonságos adatkezelést elősegítő minden intézkedést megtesz, előfordulhat, azonban, hogy a Szolgáltatások használatából adódóan jogosulatlan személyek (pl. hackerek) hozzáférnek és visszaélnek az Ügyfél, illetve a Felhasználó ForrásCenter által kezelt adataival. Az ebből eredő károkért a ForrásCenter felelősséget nem vállal.

11.4 A pályázatfigyeléssel kapcsolatos egyéb felelősségi kérdéseket az ÁFSZ 4.3.1 rész tartalmazza.

11.5. Az Ügyfél és a Felhasználó a jelen ÁSZF elfogadásával a fenti felelősségkorlátozó, illetve – kizáró rendelkezéseket kifejezetten tudomásul veszi és elfogadja.

 

  1. PANASZKEZELÉS

12.1. A ForrásCenter Ügyfeleinél és Felhasználóinál az igénybe vett Szolgáltatással kapcsolatban felmerülő panaszok kezelését a ForrásCenter látja el. Az integrált, becsatornázott szolgáltatások vonatkozásában a ForrásCenter kizárólag a ForrásCenter rendszereit érintő szolgáltatások vonatkozásában felmerült panaszokat köteles kezelni. Az Ügyfél nevében panaszt a ForrásCenter szolgáltatásaival kapcsolatban az adott Ügyfélhez a regisztrált Felhasználó vagy képviseletére egyébként jogosult szervezeti képviselő vagy eseti meghatalmazott jogosult megtenni.

 

12.2. A ForrásCenter fogadja, nyilvántartásba veszi és kivizsgálja az Ügyfelek mindazon szóban (telefonon) vagy írásban postai úton előterjesztett panaszát, amelyben elégedetlenségét fejezi ki a ForrásCenter Szolgáltatásával, illetve szervezeti egységének vagy munkatársának eljárásával kapcsolatban, továbbá kifogásolja a ForrásCenter szerződéskötést megelőző, az Előfizetői Szerződés megkötésével, annak teljesítésével, a szerződéses jogviszony megszűnésével, illetve azt követően az Előfizetői Szerződést érintő jogvita rendezésével összefüggő tevékenységét vagy mulasztását.

 

12.3. Nem minősül panasznak, ha az Ügyfél meglévő szerződésével kapcsolatban kérelmet fogalmaz meg, a ForrásCenter Szolgáltatásairól információt kér, ezek fejlesztésére javaslatot tesz, vagy ezeket érintően véleményt fogalmaz meg.

 

12.4. Az Ügyfelek a panaszokat a https://ForrásCenter.com/kapcsolat linken található elérhetőségeken nyújthatják be a ForrásCenter részére:

 

12.5. A panasz jellegétől és tartalmától függ, hogy a kivizsgáláshoz az alábbiakban felsoroltak közül amely adatok bekérése szükséges az Ügyféltől, illetve a Felhasználótól:

 

  1. a) cég neve;
  2. b) cég adószáma;
  3. c) cégjegyzékszám;
  4. d) ügyfélazonosító
  5. e) a panaszt bejelentő Felhasználó neve;
  6. f) a panaszt bejelentő Felhasználó telefonszáma;
  7. g) a Felhasználó által képviselt Ügyfél neve (ha a Felhasználó nem a saját, hanem Ügyfél nevében és képviseletében jár el);
  8. h) az Ügyfél, illetve a Felhasználó neve;
  9. i) az Ügyfél, illetve a Felhasználó Regisztráció során megadott e-mail címe;
  10. j) a panasszal érintett Szolgáltatások;
  11. k) a panasz leírása, oka;
  12. l) a panaszos igénye;
  13. m) a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat;
  14. n) telefonon (szóban) közölt panasz esetén a panasz egyedi azonosítására alkalmas adat.

 

12.6. A ForrásCenter a panaszt benyújtó Ügyfél, illetve Felhasználó adatait az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény rendelkezéseinek, továbbá az Adatkezelési Tájékoztatójában rögzítetteknek megfelelően kezeli.

 

12.7. A ForrásCenter munkatársai soha, semmilyen módon nem kérik az Ügyfelektől és Felhasználóktól a belépéshez szükséges titkos azonosító kódjaikat (PIN kód, jelszó, stb.).

 

12.8. A panasz fogadása, kivizsgálása:

 

A ForrásCenter a hozzá érkező panaszt fogyasztóbarát módon mérlegeli, valamint törekszik azokat hatékonyan és gyorsan kezelni. A ForrásCenter a panaszkezelési eljárás során az Ügyfelek szerződésből eredő jogaira és kötelezettségeire vonatkozóan a jóhiszeműség és tisztesség, valamint az adott helyzetben általában elvárható magatartás követelményének jogszabályban rögzített általános kereteit szem előtt tartva jár el. Továbbá az olyan fogyasztói magatartást veszi alapul, aki észszerűen tájékozottan, az adott helyzetben általában elvárható figyelmességgel és körültekintéssel jár el.

 

A telefonon bejelentett panaszt, amennyiben lehetséges, a ForrásCenter azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha az Ügyfél a panasz telefonon történő kezelésével nem ért egyet, vagy annak azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a ForrásCenter a panaszról, valamint az azzal kapcsolatos álláspontjáról jegyzőkönyvet készít.

 

Amennyiben a panasz elektronikus levél formájában érkezik, a ForrásCenter az Ügyfelet egy elektronikus válaszüzenetben értesíti, hogy panaszát nyilvántartásba vette.

 

Azonosításra alkalmas adatok hiányában az Ügyfél részére kizárólag általános tájékoztatás adható. Az azonosítás hiányában az Ügyfél számláival és szerződéseivel, azok meglétével kapcsolatban, illetve konkrét megbízásokra és tranzakciókra vonatkozóan a ForrásCenter adatot nem szolgáltat ki.

 

12.9. A ForrásCenter jogosult ellenőrizni a panasz bejelentő felhasználói jogosultságát és személyét.

 

12.10. A panasz kezeléshez szükséges további adatok bekérése az Ügyféltől:

 

Amennyiben a panasz nem tartalmaz elegendő információt annak érdemi kivizsgálásához, a ForrásCenter telefonon, illetve írásban megkeresheti a bejelentőt a hiányzó adatok pótlása érdekében. Telefonos megkeresés esetén az adatvédelmi szempontokra tekintettel a ForrásCenter munkatársa a hívás elején elvégzi az ügyfél azonosítását, amely során a nyilvántartó rendszerekben szereplő személyes adatokra vonatkozó kérdéseket tesz fel. Az Ügyfelek adatainak védelme érdekében kizárólag a sikeres Ügyfél azonosítást követően tesz fel az ügyintéző az Ügyfelek részére a benyújtott reklamációval kapcsolatos adatokra vonatkozóan kérdéseket.

 

12.11. A panasz nyilvántartása:

 

A ForrásCenter a panaszokról elektronikus nyilvántartást vezet, amely tartalmazza:

 

  1. a) cég neve;
  2. b) cég adószáma;
  3. c) cégjegyzékszám;
  4. d) ügyfélazonosító
  5. e) a panaszt bejelentő Felhasználó neve
  6. f) a panaszt bejelentő Felhasználó telefonszáma;
  7. g) Felhasználó neve;
  8. h) Felhasználó Regisztráció során megadott e-mail címe;
  9. i) a panasszal érintett Szolgáltatások;
  10. j) a panasz leírása, oka;
  11. k) a panaszos igénye;
  12. l) a panasz kivizsgálásához, megválaszolásához szükséges egyéb adat;
  13. m) telefonon (szóban) közölt panasz esetén a panasz egyedi azonosítására alkalmas adat.

 

 

12.12. A panasz kezelése:

 

A ForrásCenter a panasz kivizsgálásának eredményéről szóló tájékoztatást pontos, közérthető és egyértelmű indoklással látja el.

A ForrásCenter a panasz kezelését a hatályos jogszabályokban foglaltaknak megfelelően végzi. A ForrásCenter a panaszokat a rendelkezésére bocsátott és általa ismert körülményeket figyelembe véve tekinti át. Ugyanazon Ügyfél ismételt – a korábbi panasszal megegyező, ugyanazon kifogást és egyező indokokat tartalmazó – panaszára a jogszabályi követelmények figyelembevétele mellett, a törvényi határidőn belül, indoklással ellátott álláspontját úgy küldi meg, hogy a korábbi panaszra adott válaszát csatolja.

 

A ForrásCenter indokolással ellátott álláspontját a panasz közlését követő 30 naptári napon belül megküldi az Ügyfélnek.

 

A ForrásCenter a panasz elutasítása esetén tájékoztatja az Ügyfelet jogorvoslati lehetőségeiről. Válaszadás során a ForrásCenter elsősorban a regisztrált elérhetőségeket használja fel a kapcsolatfelvétel érdekében. A panaszt és az arra adott választ a ForrásCenter 5 (öt) évig őrzi meg.

 

12.13. Jogorvoslati lehetőségek:

 

A ForrásCenter a panaszkezelés során köteles úgy eljárni, hogy a körülmények által adott lehetőségekhez mérten elkerülje a fogyasztói jogvita kialakulását. Amennyiben az Ügyfél a panaszára kapott válasszal nem ért egyet, esetleg új információval vagy dokumentációval rendelkezik, kérheti a panasz felülvizsgálatát. Ebben az esetben ügye egy magasabb döntéshozói szintre kerül, ahol a ForrásCenter ismét megvizsgálja panaszát.

 

Abban az esetben, ha az Ügyfél a kapott választ nem fogadja el, illetve úgy ítéli meg, hogy felmerülő panaszát a ForrásCenter nem megfelelően kezelte, azt elutasította, lehetősége van bíróság eljárását kezdeményezni vagy az illetékes fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulni. A panaszos az illetékes fogyasztóvédelmi hatóság (jelenleg a területileg illetékes járási hivatal) elérhetőségéről a http://jarasinfo.gov.hu weboldalon tájékozódhat.

 

Az Ügyfél, illetve a Felhasználók elfogadják a ForrásCenter számítógépes rendszerében rögzített adatok valódiságát, esetleges jogvita esetén bizonyítékként ismerik el.

 

  1. AZ ÁSZF MÓDOSÍTÁSA

13.1. A ForrásCenter fenntartja magának a jogot jelen ÁSZF egyoldalú módosítására. Az ÁSZF módosítását a magyar, illetve az Európai Unió által megalkotott jogszabályok változásai is szükségessé tehetik.

 

13.2. A ForrásCenter az ÁSZF módosításáról köteles a Felhasználókat értesíteni.

 

13.3. Az ÁSZF mindenkori módosítása a közzétételkor lép hatályba. A módosítás közzétételét követően a Felhasználó bármely Szolgáltatás ismételt igénybevételével elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el a módosított ÁSZF rendelkezéseit.

 

13.4. A ForrásCenter hatályos ÁSZF-je, valamint az ÁSZF korábbi verzió állandó jelleggel elérhetőek, valamint letölthetők a Weboldalról.

 

  1. ZÁRÓ RENDELKEZÉSEK

14.1. A jelen ÁSZF-re és az Előfizetői Szerződésre a magyar hatályos jogszabályok rendelkezései irányadóak.

 

14.2. A ForrásCenter fenntartja a jogot, hogy a jelen ÁSZF-fel érintett jogviszonyából eredő követeléseinek behajtása érdekében harmadik fél szolgáltatóhoz forduljon és azt a követelés behajtásával megbízza. A követelés megtérülése érdekében tett intézkedések költségei az Ügyfelet terhelik.

 

14.3. Amennyiben a jelen ÁSZF bármely rendelkezése érvénytelenné, jogszerűtlenné vagy kikényszeríthetetlenné válik, az a fennmaradó rendelkezések érvényességét, jogszerűségét és kikényszeríthetőségét nem érinti.

 

14.4. A ForrásCenter mindent elkövet annak érdekében, hogy a jelen ÁSZF-ből, illetve a közte és az Ügyfél között létrejött Előfizetői Szerződésből eredő bármilyen nézeteltérést, jogvitát a felek bíróságon kívül rendezzék. Amennyiben az esetleges jogvita tárgyalásos úton nem rendezhető, a jogvitában a hatályos perrendtartási szabályok szerint hatáskörrel és illetékességgel rendelkező bíróságok kizárólagosan jogosultak eljárni.

 

15.5. Jelen ÁSZF hatályos 2023. augusztus 10. napjától.

Pályázatok szűrése

Fejlesztés célja
Fejlesztés célja
Igénylők köre
Igénylők köre
Megvalósítási régiók
Megvalósítási régiók
Támogatási forma
Támogatási forma
Pályázat nyelve
Pályázat nyelve
Pályázat státusz
Pályázat státusz